Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4897
Название: Актуальні передумови створення маркетингових шкіл
Авторы: Росола, Уляна Василівна
Росола, О. А.
Ключевые слова: актуальні передумови створення маркетингових шкіл
маркетинг
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Описание: Росола У. В. Актуальні передумови створення маркетингових шкіл / У. В. Росола, О. А. Росола // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.216-217
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4897
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Topical_prerequisites_for_creating_marketing_schools.pdfАктуальні передумови створення маркетингових шкіл731.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.