Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4897
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРосола, Уляна Василівна-
dc.contributor.authorРосола, О. А.-
dc.date.accessioned2020-02-25T09:32:43Z-
dc.date.available2020-02-25T09:32:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4897-
dc.descriptionРосола У. В. Актуальні передумови створення маркетингових шкіл / У. В. Росола, О. А. Росола // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.216-217en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectактуальні передумови створення маркетингових шкілen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleАктуальні передумови створення маркетингових шкілen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Topical_prerequisites_for_creating_marketing_schools.pdfАктуальні передумови створення маркетингових шкіл731.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.