Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4900
Title: Роль фандрайзингу в системі маркетингу освітньої послуги
Authors: Гаврилець, Олеся Василівна
Дочинець, Наталія Мирославівна
Keywords: франдайзинг
маркетинг
розвиток регіону
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Description: Гаврилець О. В. Роль фандрайзингу в системі маркетингу освітньої послуги / О. В. Гаврилець, Н. М. Дочинець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.190-191
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4900
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ role_ of _fundraising_ in _the_ marketing _of_ educational_ services.pdfРоль фандрайзингу в системі маркетингу освітньої послуги734.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.