Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4900
Titel: Роль фандрайзингу в системі маркетингу освітньої послуги
Autoren: Гаврилець, Олеся Василівна
Дочинець, Наталія Мирославівна
Stichwörter: франдайзинг
маркетинг
розвиток регіону
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Гаврилець О. В. Роль фандрайзингу в системі маркетингу освітньої послуги / О. В. Гаврилець, Н. М. Дочинець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.190-191
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4900
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_ role_ of _fundraising_ in _the_ marketing _of_ educational_ services.pdfРоль фандрайзингу в системі маркетингу освітньої послуги734.19 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.