Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4900
Title: Роль фандрайзингу в системі маркетингу освітньої послуги
Authors: Гаврилець, Олеся Василівна
Дочинець, Наталія Мирославівна
Keywords: франдайзинг
маркетинг
розвиток регіону
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Description: Гаврилець О. В. Роль фандрайзингу в системі маркетингу освітньої послуги / О. В. Гаврилець, Н. М. Дочинець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.190-191
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4900
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
The_ role_ of _fundraising_ in _the_ marketing _of_ educational_ services.pdfРоль фандрайзингу в системі маркетингу освітньої послуги734.19 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!