Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4900
Название: Роль фандрайзингу в системі маркетингу освітньої послуги
Авторы: Гаврилець, Олеся Василівна
Дочинець, Наталія Мирославівна
Ключевые слова: франдайзинг
маркетинг
розвиток регіону
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Описание: Гаврилець О. В. Роль фандрайзингу в системі маркетингу освітньої послуги / О. В. Гаврилець, Н. М. Дочинець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.190-191
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4900
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_ role_ of _fundraising_ in _the_ marketing _of_ educational_ services.pdfРоль фандрайзингу в системі маркетингу освітньої послуги734.19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.