Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4900
Назва: Роль фандрайзингу в системі маркетингу освітньої послуги
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Дочинець, Наталія Мирославівна
Ключові слова: франдайзинг
маркетинг
розвиток регіону
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Гаврилець О. В. Роль фандрайзингу в системі маркетингу освітньої послуги / О. В. Гаврилець, Н. М. Дочинець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.190-191
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4900
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ role_ of _fundraising_ in _the_ marketing _of_ educational_ services.pdfРоль фандрайзингу в системі маркетингу освітньої послуги734.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.