Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4901
Title: Роль маркетингу у формуванні конкурентоспроможності економіки регіону
Authors: Паулик, Алла Ярославівна
Феєр, Оксана Валеріївна
Keywords: маркетинг
регіональна економіка
конкурентоспроможність регіону
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Description: Паулик А. Я. Роль маркетингу у формуванні конкурентоспроможності економіки регіону / А. Я. Паулик, О. В. Феєр // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.214-215
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4901
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_marketing_shaping_competitiveness_region's_economy.pdfРоль маркетингу у формуванні конкурентоспроможності економіки регіону731.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.