Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4901
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПаулик, Алла Ярославівна-
dc.contributor.authorФеєр, Оксана Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-02-25T10:39:43Z-
dc.date.available2020-02-25T10:39:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4901-
dc.descriptionПаулик А. Я. Роль маркетингу у формуванні конкурентоспроможності економіки регіону / А. Я. Паулик, О. В. Феєр // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.214-215en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectрегіональна економікаen_US
dc.subjectконкурентоспроможність регіонуen_US
dc.titleРоль маркетингу у формуванні конкурентоспроможності економіки регіонуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_marketing_shaping_competitiveness_region's_economy.pdfРоль маркетингу у формуванні конкурентоспроможності економіки регіону731.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.