Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4912
Назва: Advertising in library marketing
Автори: Movchan, K. M.
Мовчан, Катерина Миколаївна
Ключові слова: реклама в бібліотечному маркетингу
реклама
маркетинг
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Movchan K. M. Advertising in library marketing / K. M. Movchan // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.213-214
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4912
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Advertising_in_library_marketing.pdfAdvertising in library marketing733.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.