Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4919
Название: Особливості брендингу в сучасних ринкових умовах
Авторы: Копча, В. В.
Бора, Наталія Юріївна
Ключевые слова: маркетинг
брендинг
ринкові умови
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Описание: Копча В. В. Особливості брендингу в сучасних ринкових умовах / В. В. Копча, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.208-211
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4919
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Features_branding_in_today's_market_conditions.pdfОсобливості брендингу в сучасних ринкових умовах762.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.