Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4919
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКопча, В. В.-
dc.contributor.authorБора, Наталія Юріївна-
dc.date.accessioned2020-02-25T14:42:15Z-
dc.date.available2020-02-25T14:42:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4919-
dc.descriptionКопча В. В. Особливості брендингу в сучасних ринкових умовах / В. В. Копча, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.208-211en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectринкові умовиen_US
dc.titleОсобливості брендингу в сучасних ринкових умовахen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Features_branding_in_today's_market_conditions.pdfОсобливості брендингу в сучасних ринкових умовах762.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.