Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4920
Название: Особливості використання вірусного маркетингу
Авторы: Кіш, Д. І.
Гаврилець, Олеся Василівна
Ключевые слова: особливості використання
концепція маркетингу
вірусний маркетинг
маркетинг
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Описание: Кіш Д. І. Особливості використання вірусного маркетингу / Д. І. Кіш, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.203-205
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4920
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Features_of_using_viral_marketing.pdfОсобливості використання вірусного маркетингу926.84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.