Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4920
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіш, Д. І.-
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.date.accessioned2020-02-26T07:03:24Z-
dc.date.available2020-02-26T07:03:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4920-
dc.descriptionКіш Д. І. Особливості використання вірусного маркетингу / Д. І. Кіш, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.203-205en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectособливості використанняen_US
dc.subjectконцепція маркетингуen_US
dc.subjectвірусний маркетингen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleОсобливості використання вірусного маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Features_of_using_viral_marketing.pdfОсобливості використання вірусного маркетингу926.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.