Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4921
Назва: Маркетингові цифрові лабораторії прикордонних міст в транскордонному співробітництві
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключові слова: маркетинг
транскордонне співробітництво
прикордонні міста
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Гегедош К. В. Маркетингові цифрові лабораторії прикордонних міст в транскордонному співробітництві / К. В. Гегедош // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.192-194
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4921
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing _digital_ laboratories _of_ border_ cities_ in _cross-border_ cooperation.pdfМаркетингові цифрові лабораторії прикордонних міст в транскордонному співробітництві1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.