Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4923
Title: Сутність клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу
Authors: Качур, П. О.
Кручак, Людмила Володимирівна
Keywords: концепція маркетингу
клієнтоорієнтованість підприємства
маркетинг
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Description: Качур П. О. Сутність клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу / П. О. Качур, Л. В. Кручак // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.201-203
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4923
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_essence_client_orientation_company_principles_marketing.pdfСутність клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу754.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.