Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4923
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКачур, П. О.-
dc.contributor.authorКручак, Людмила Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-02-26T07:59:57Z-
dc.date.available2020-02-26T07:59:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4923-
dc.descriptionКачур П. О. Сутність клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу / П. О. Качур, Л. В. Кручак // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.201-203en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectконцепція маркетингуen_US
dc.subjectклієнтоорієнтованість підприємстваen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleСутність клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_essence_client_orientation_company_principles_marketing.pdfСутність клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу754.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.