Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4929
Titel: Концептуальні засади етичного маркетингу у формуванні партнерських відносин зі споживачами
Autoren: Бряник, Андрій Альбертович
Stichwörter: етичний маркетинг
формування партнерських відносин
споживачі
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: Мета і завдання дослідження. Метою магістерської роботи є наукове обґрунтування положень щодо розвитку теорії маркетингу партнерських відносин в умовах змін ринкового середовища і поведінки споживачів, концептуальне узагальнення засад етичного маркетингу і розробка методичних рекомендацій щодо застосування їх на практиці в процесі формування взаємодії підприємства зі споживачами.
Beschreibung: Бряник А. А. Концептуальні засади етичного маркетингу у формуванні партнерських відносин зі споживачами: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / А. А. Бряник; наук. кер. О. В. Гаврилець. - Мукачево: МДУ, 2019. - 88 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4929
Enthalten in den Sammlungen:Untitled

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
CONCEPTUAL_ FOUNDATIONS_ OF_ETHICAL _MARKETING_IN.pdfКонцептуальні засади етичного маркетингу у формуванні партнерських відносин зі споживачами: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»762.36 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.