Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/495
Назва: Діагностика ціннісного ставлення до книги у старших дошкільників
Автори: Барна, Христина Василівна
Ключові слова: ціннісне ставлення до книги
старші дошкільники
Дата публікації: 2013
Серія/номер: №13(272)
Частина 1
Короткий огляд (реферат): Здавен книгу сприймали в народі як найвищу цінність, передаючи від покоління до покоління, як символ зв'язку з Духом і символ єднання душ. Зміна пріоритетів, новітні інформаційні технології витіснили книгу до другорядних джерел інформації, що привело до розриву традицій й відповідно до духовного зубожіння суспільства. Цьому сприяли також, певною мірою, й застарілі методики роботи з книгою в дошкільному закладі.
Опис: Барна, Х. В. Діагностика ціннісного ставлення до книги у старших дошкільників / Х. В. Барна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки. - Луганськ : ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2013. - №13(272). Частина 1. - С.54-59.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/495
ISSN: 2227-2844
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
001.pdfДіагностика ціннісного ставлення до книги у старших дошкільників394.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.