Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/495
Назва: | Діагностика ціннісного ставлення до книги у старших дошкільників |
Автори: | Барна, Христина Василівна |
Ключові слова: | ціннісне ставлення до книги старші дошкільники |
Дата публікації: | 2013 |
Серія/номер: | №13(272) Частина 1 |
Короткий огляд (реферат): | Здавен книгу сприймали в народі як найвищу цінність, передаючи від покоління до покоління, як символ зв'язку з Духом і символ єднання душ. Зміна пріоритетів, новітні інформаційні технології витіснили книгу до другорядних джерел інформації, що привело до розриву традицій й відповідно до духовного зубожіння суспільства. Цьому сприяли також, певною мірою, й застарілі методики роботи з книгою в дошкільному закладі. |
Опис: | Барна, Х. В. Діагностика ціннісного ставлення до книги у старших дошкільників / Х. В. Барна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки. - Луганськ : ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2013. - №13(272). Частина 1. - С.54-59. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/495 |
ISSN: | 2227-2844 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
001.pdf | Діагностика ціннісного ставлення до книги у старших дошкільників | 394.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.