Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4964
Название: Удосконалення товарної політики підприємства в контексті маркетингу
Авторы: Кручак, Людмила Володимирівна
Ключевые слова: товарна політика
підприємства
маркетинг
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Метою даного дослідження є аналіз теоретично-методичних основ та практичних аспектів оцінювання маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ «Fruit Master Foods») і вироблення напрямів її покращення. Для досягнення цієї мети були поставлені наступні завдання: розглянути сутність товарної політики, її основні функції та завдання; дослідити фактори формування маркетингової товарної політики на ринку та методики оцінювання її ефективності; розглянути особливості оцінювання ефективності маркетингової товарної політики ТОВ «Fruit Master Foods» ; проаналізувати товарну політику підприємства ТОВ «Fruit Master Foods»;  4 дослідити фактори, що впливають на маркетингову товарну політику підприємства ТОВ «Fruit Master Foods»; оцінити ефективність маркетингової товарної політики підприємства ТОВ «Fruit Master Foods»; розробити стратегічну програму розвитку маркетингової товарної політики підприємства ТОВ «Fruit Master Foods»; запропонувати та обґрунтувати напрями оптимізації комплексних заходів зі зниження негативного впливу факторів на маркетингову товарну політику підприємства; виробити рекомендації щодо підвищення ефективності маркетингової товарної політики підприємства ТОВ «Fruit Master Foods».
Описание: Кручак Л. В. Удосконалення товарної політики підприємства в контексті маркетингу: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / Л. В. Кручак; наук. кер. Я. В. Голубка - Мукачево: МДУ, 2019. - 102с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4964
Располагается в коллекциях:Untitled

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Improvement_ of_ commodity _policy_ of _enterprise_ in _the _context_ of _marketing.pdfУдосконалення товарної політики підприємства в контексті маркетингу: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»793.09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.