Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4964
Title: Удосконалення товарної політики підприємства в контексті маркетингу
Authors: Кручак, Людмила Володимирівна
Keywords: товарна політика
підприємства
маркетинг
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Метою даного дослідження є аналіз теоретично-методичних основ та практичних аспектів оцінювання маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ «Fruit Master Foods») і вироблення напрямів її покращення. Для досягнення цієї мети були поставлені наступні завдання: розглянути сутність товарної політики, її основні функції та завдання; дослідити фактори формування маркетингової товарної політики на ринку та методики оцінювання її ефективності; розглянути особливості оцінювання ефективності маркетингової товарної політики ТОВ «Fruit Master Foods» ; проаналізувати товарну політику підприємства ТОВ «Fruit Master Foods»;  4 дослідити фактори, що впливають на маркетингову товарну політику підприємства ТОВ «Fruit Master Foods»; оцінити ефективність маркетингової товарної політики підприємства ТОВ «Fruit Master Foods»; розробити стратегічну програму розвитку маркетингової товарної політики підприємства ТОВ «Fruit Master Foods»; запропонувати та обґрунтувати напрями оптимізації комплексних заходів зі зниження негативного впливу факторів на маркетингову товарну політику підприємства; виробити рекомендації щодо підвищення ефективності маркетингової товарної політики підприємства ТОВ «Fruit Master Foods».
Description: Кручак Л. В. Удосконалення товарної політики підприємства в контексті маркетингу: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / Л. В. Кручак; наук. кер. Я. В. Голубка - Мукачево: МДУ, 2019. - 102с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4964
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Improvement_ of_ commodity _policy_ of _enterprise_ in _the _context_ of _marketing.pdfУдосконалення товарної політики підприємства в контексті маркетингу: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»793.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.