Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4966
Название: Розвиток клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу
Авторы: Качур, Павло Олександрович
Ключевые слова: клієнтоорієнтованість
підприємства
маркетинг
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Метою магістерської роботи є теоретико-методичне обґрунтування положень та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН» шляхом впровадження клієнтоорієнтованого підходу. Досягнення поставленої мети зумовило необхідність вирішення таких завдань:  теоретично узагальнити сучасні маркетингові підходи як сукупність незалежних концепцій;  визначити і обґрунтувати теоретичні положення клієнтоорієнтованих підходів підприємства на маркетингових засадах у сучасних суспільно-економічних умовах;  проаналізувати поточну кон’юнктуру й тенденції розвитку деревообробного виробництва України;  визначити особливості поведінки споживачів та провести аналіз якості обслуговування на підприємстві ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;  здійснити діагностику особливостей клієнтоорієнтованого підходу до маркетингової діяльності на ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;  запропонувати концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;  удосконалити методичний підхід до визначення оптимального рівня клієнтоорієнтованості підприємств ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;  комплексно обґрунтувати організаційно-методичне забезпечення клієнтоорієнтованості на засадах маркетингу на ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН».
Описание: Качур П. О. Розвиток клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / П. О. Качур; наук. кер. Я. В. Голубка - Мукачево: МДУ, 2019. - 104с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4966
Располагается в коллекциях:Untitled

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Development _of_ enterprise _customer _orientation_ on _the_ principles_ of _marketing.pdfРозвиток клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»957.8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.