Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4967
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКончович, Анастасія Тіберіївна-
dc.date.accessioned2020-02-27T08:51:50Z-
dc.date.available2020-02-27T08:51:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4967-
dc.descriptionКончович А. Т. Управління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренції: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / А. В. Димченко; наук. кер. Я. В. Голубка - Мукачево: МДУ, 2019. - 120 с.en_US
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є розробка практичних положень і рекомендацій, спрямованих на формування програм підвищення споживчої лояльності. Для досягнення поставленої мети передбачається вирішення наступних завдань: - визначити суть та значення поняття «лояльність споживачів» у маркетингу взаємовідносин; - дослідити класифікацію основних типів лояльності; - розглянути основні підходи до визначення лояльності; - охарактеризувати програми лояльності споживачів до підприємства; - провести аналіз формування та підтримки споживчої лояльності на ТОВ «Інтер-Каштан»; - запропонувати шляхи покращення та впровадження системи GRM щодо формування та підтримки споживчої лояльності на ТОВ «Інтер- Каштан».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectлояльність споживачівen_US
dc.subjectпідприємстваen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.titleУправління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренціїen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Managing_ consumer_ loyalty_ in_ a_ global_ competition.pdfУправління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренції: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»694.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.