Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4968
Title: Розробка маркетингової стратегії підприємства
Authors: Лендєл, Олег Дмитрович
Keywords: маркетингові стратегії
підприємства
методичні підходи
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Метою дипломної роботи є узагальнення теоретичних та практичних засад маркетингового стратегічного планування та розробка рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії виходу підприємства на ринок. Для досягнення зазначеної мети поставлені такі завдання: - розкрити зміст поняття «маркетингова стратегія»; - охарактеризувати види та роль маркетингової стратегії в діяльності підприємства; - розглянути сучасні підходи до процесу розробки маркетингових стратегій підприємства та методи маркетингового стратегічного аналізу; - проаналізувати стан та тенденції розвитку ринку послуг тимчасового розміщення; - провести стратегічний аналіз ринкового середовища, рівня конкуренції в галузі та визначити загальну привабливість сфери діяльності підприємства-об’єкта дослідження; - провести сегментацію ринку, обрати цільові сегменти та визначити напрямки можливого позиціювання підприємства та послуг на ринку; - обґрунтувати і запропонувати маркетингові стратегічні рішення щодо виходу підприємства на ринок та досягнення поставлених цілей.
Description: Лендєл О. Д. Розробка маркетингової стратегії підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / О. Д. Лендєл; наук. кер. М. І. Пітюлич - Мукачево: МДУ, 2019. - 110 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4968
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Development_ of_ enterprise_marketing _strategy.pdfРозробка маркетингової стратегії підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»919.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.