Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5007
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Фізер, Вікторія Семенівна | - |
dc.contributor.author | Ілюк, Леся | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-02T08:28:05Z | - |
dc.date.available | 2020-03-02T08:28:05Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5007 | - |
dc.description | Чекан О. І. Дидактичний Монтессорі-матеріал як засіб розвитку творчого мислення дітей передшкільного віку під час ознайомлення з навколишнім світом / О. І. Чекан, В. С. Фізер, Л. Ілюк //Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич: Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Вип. 26. Том 2. – С. 161-171 | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано педагогічні та психологічні джерела з проблеми. Виявлено, що мислення зароджується у чуттєвому пізнанні світу і спирається на нього, розкриває причинні зв’язки явищ об’єктивної дійсності, далеко виходячи за його межі. Воно дає людині змогу пізнавати те, чого вона не може сприйняти і уявити. Мислячи, людина розкриває причинні зв’язки явищ об’єктивної дійсності. Перехід від чуттєвого до розумового пізнання об’єктивної дійсності являє собою подальший розвиток аналітико-синтетичної діяльності людського мозку, виникнення нових її якісних особливостей. Розвиток мислення дітей залежить від того, як організовується й спрямовується їх пізнавальна діяльність. М. Монтессорі вважала, що творче мислення розвивається разом з розвитком розумових здібностей дитини через взаємодію з довкіллям, готує дитину до майбутнього навчання. Засобом формування творчого мислення дошкільників обрано дидактичний матеріал М. Монтессорі. Було розроблено цикл опорних схем занять за даною методикою, в яких виділено матеріал, з яким взаємодіє дитина, виділено мету, розроблений хід проведення заняття, подальші вправи, коригування помилок, розширення словника. Також авторами проведена творча робота з використанням дидактичного матеріалу. Визначено, що зазначена методика є ефективною. Рівень сформованості творчого мислення за визначеними нами критеріями в експериментальній групі значно підвищився. Покращилося використання вихователями дидактичного матеріалу Марії Монтессорі у повсякденній роботі. Зроблено висновок про доцільність використання дидактичного Монтессорі-матеріалу як засобу розвитку творчого мислення в освоєнні дошкільниками навколишньої дійсності. Проаналізовано перспективу подальших наукових розробок. Перспективу вбачаємо в теоретичному обґрунтуванні методики підготовки вихователів до використання матеріалів М. Монтесорі у різних видах діяльності дошкільників в умовах дистанційної освіти. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | «Гельветика» | en_US |
dc.subject | автодидактичний матеріал | en_US |
dc.subject | творче мислення | en_US |
dc.subject | дошкільники | en_US |
dc.subject | навколишній світ | en_US |
dc.subject | експеримент | en_US |
dc.subject | розвиваючі заняття | en_US |
dc.title | Дидактичний Монтессорі-матеріал як засіб розвитку творчого мислення дітей передшкільного віку під час ознайомлення з навколишнім світом | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Didactic _Montessori_ Material_ as_ a_ Means_ for_ the_ Development_ of_ the_ Creative_ Thinking _of_ Preschool _Children_ in_ Acquaintance_ with_ the _World.pdf | Дидактичний Монтессорі-матеріал як засіб розвитку творчого мислення дітей передшкільного віку під час ознайомлення з навколишнім світом | 2.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.