Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5014
Назва: Вплив реклами на формування та розвиток особистості
Автори: Барчі, Беата Василівна
Лакатош, З. В.
Ключові слова: вплив реклами
розвиток особистості
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Опис: Барчі Б. В. Вплив реклами на формування та розвиток особистості / Б. В. Барчі, З. В. Лакатош // Проблеми професійного становлення особистості : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мукачево, 17-18 травня 2018 р.) / гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2018. - С.87-89
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5014
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_influence_advertising_formation_and_development_personality.pdfВплив реклами на формування та розвиток особистості609.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.