Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5014
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарчі, Беата Василівна-
dc.contributor.authorЛакатош, З. В.-
dc.date.accessioned2020-03-02T13:46:33Z-
dc.date.available2020-03-02T13:46:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5014-
dc.descriptionБарчі Б. В. Вплив реклами на формування та розвиток особистості / Б. В. Барчі, З. В. Лакатош // Проблеми професійного становлення особистості : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мукачево, 17-18 травня 2018 р.) / гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2018. - С.87-89en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectвплив рекламиen_US
dc.subjectрозвиток особистостіen_US
dc.titleВплив реклами на формування та розвиток особистостіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_influence_advertising_formation_and_development_personality.pdfВплив реклами на формування та розвиток особистості609.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.