Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5085
Назва: Забезпечення збуту продукції споживчого попиту на засадах маркетингу
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Гаврилець, А. В.
Ключові слова: збут продукції
маркетинг
споживчий попит
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Опис: Гаврилець О. В. Забезпечення збуту продукції споживчого попиту на засадах маркетингу / О. В. Гаврилець, А. В. Гаврилець // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мукачево, 17-18 травня 2018 р.) / гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2018. - С.391-393
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5085
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ensuring_the_marketing_of_consumer_demand_products_on_a_marketing_basis.pdfЗабезпечення збуту продукції споживчого попиту на засадах маркетингу569.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.