Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5086
Title: Екологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингу
Authors: Гаврилець, Олеся Василівна
Чучка, Іван Михайлович
Keywords: екологічний маркетинг
соціально-етичний маркетинг
Issue Date: 2018
Publisher: МДУ
Description: Гаврилець О. В. Екологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингу / О. В. Гаврилець, І. М. Чучка // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мукачево, 17-18 травня 2018 р.) / гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2018. - С.393-394
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5086
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Environmental_marketing_as_a_basis_for_the_implementation_of_the_concept_of_social_and_ethical_marketing.pdfЕкологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингу562.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.