Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5146
Title: | Використання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії |
Authors: | Лалак, Наталія Володимирівна Василинка, Марія Іванівна Майборода, Ірина Емільянівна |
Keywords: | пісочна терапія інклюзивне середовище освітня галузь «Мистецтво» метод «sandplay» |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | У статті розкрито особливості використання пісочної терапії у роботі з дітьми з обмеженими можливостями на уроках освітньої галузі «Мистецтво». Авторами з’ясовано, що одним із ключових принципів роботи в педагогічній пісочниці є принцип індивідуального підходу, який грунтується на врахуванні рівня розумового, психічного розвитку школярів, їх знань та вмінь, особливостей пізнавальних інтересів, потреб і схильностей, а також визначенні індивідуально-творчої траєкторії розвитку. |
Description: | Лалак Н. В. Використання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії / Н. В. Лалак, М. І. Василинка, І. Е. Майборода // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.147-149 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5146 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The_ use_ of _sand _therapy_ in _the_ lessons _of_ the _educational _field_ Art_ in_ the _conditions_ of_ inclusion.pdf | Використання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії | 751.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.