Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5146
Назва: | Використання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії |
Автори: | Лалак, Наталія Володимирівна Василинка, Марія Іванівна Майборода, Ірина Емільянівна |
Ключові слова: | пісочна терапія інклюзивне середовище освітня галузь «Мистецтво» метод «sandplay» |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито особливості використання пісочної терапії у роботі з дітьми з обмеженими можливостями на уроках освітньої галузі «Мистецтво». Авторами з’ясовано, що одним із ключових принципів роботи в педагогічній пісочниці є принцип індивідуального підходу, який грунтується на врахуванні рівня розумового, психічного розвитку школярів, їх знань та вмінь, особливостей пізнавальних інтересів, потреб і схильностей, а також визначенні індивідуально-творчої траєкторії розвитку. |
Опис: | Лалак Н. В. Використання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії / Н. В. Лалак, М. І. Василинка, І. Е. Майборода // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.147-149 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5146 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The_ use_ of _sand _therapy_ in _the_ lessons _of_ the _educational _field_ Art_ in_ the _conditions_ of_ inclusion.pdf | Використання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії | 751.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.