Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5146
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛалак, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorВасилинка, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorМайборода, Ірина Емільянівна-
dc.date.accessioned2020-03-12T19:14:44Z-
dc.date.available2020-03-12T19:14:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5146-
dc.descriptionЛалак Н. В. Використання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії / Н. В. Лалак, М. І. Василинка, І. Е. Майборода // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.147-149en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості використання пісочної терапії у роботі з дітьми з обмеженими можливостями на уроках освітньої галузі «Мистецтво». Авторами з’ясовано, що одним із ключових принципів роботи в педагогічній пісочниці є принцип індивідуального підходу, який грунтується на врахуванні рівня розумового, психічного розвитку школярів, їх знань та вмінь, особливостей пізнавальних інтересів, потреб і схильностей, а також визначенні індивідуально-творчої траєкторії розвитку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпісочна терапіяen_US
dc.subjectінклюзивне середовищеen_US
dc.subjectосвітня галузь «Мистецтво»en_US
dc.subjectметод «sandplay»en_US
dc.titleВикористання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзіїen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ use_ of _sand _therapy_ in _the_ lessons _of_ the _educational _field_ Art_ in_ the _conditions_ of_ inclusion.pdfВикористання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії751.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.