Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5147
Titel: | Будівельно-конструктивні ігри як засіб педагогічного впливу на формування особистості дошкільника |
Autoren: | Михайлова, Катерина Василівна Микуліна, Антоніна Костянтинівна Волошин, Надія Петрівна |
Stichwörter: | особистість гра будівельно-конструктивні ігри ігрова діяльність керівництво іграми сфери психічного розвитку |
Erscheinungsdatum: | 2019 |
Herausgeber: | МДУ |
Zusammenfassung: | У статті висвітлена проблема впливу будівельно-конструктивних ігор на формування особистості дошкільників та проаналізовано педагогічні умови організації та керівництва будівельно-конструктивними іграми як засобу формування особистості дошкільника. У будівельно-конструктивних іграх наявний величезний потенціал для повноцінного розвитку дитини. Вони сприяють самоствердженню дитини, розвитку наполегливості, прагненню до успіху, формують різноманітні мотиваційні якості. Під час ігор з будівельним матеріалом дошкільник отримує не лише задоволення, у нього формується здатність активно пізнавати світ, планувати і контролювати свою діяльність. |
Beschreibung: | Михайлова К. В. Будівельно-конструктивні ігри як засіб педагогічного впливу на формування особистості дошкільника / К. В. Михайлова, А. К. Микуліна, Н. П. Волошин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.149-152 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5147 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Construction_ and _constructive _games_ as_ a _means_ of_ pedagogical_ influence _on_ the_ preschooler's _personality_ formation.pdf | Будівельно-конструктивні ігри як засіб педагогічного впливу на формування особистості дошкільника | 765.54 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.