Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5157
Title: Визначення сучасного стану готовності вчителів початкової школи до організації навчально- виховної роботи з гіперактивними учнями
Authors: Гавришко, Сергій Гаврилович
Лалак, Наталія Володимирівна
Фенчак, Любов Михайлівна
Keywords: підготовка
готовність
майбутні вчителі початкових класів
гіперактивні учні
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Стаття присвячена аналізу психолого-педагогічних досліджень проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з гіперактивними учнями. Розглянуто сутність понять «підготовка» і «готовність», проаналізовано підходи до змісту педагогічної майстерності. Авторами закцентовано увагу на необхідності забезпечення морально-психічної складової фахової підготовки майбутніх педагогів. Виявлено рівень усвідомлення цілей та завдань організації навчально-виховної роботи з гіперактивними молодшими школярами. Визначено рівні готовності майбутніх вчителів до роботи з гіперактивними учнями.
Description: Гавришко С. Г. Визначення сучасного стану готовності вчителів початкової школи до організації навчально- виховної роботи з гіперактивними учнями / С. Г. Гавришко, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.74-78
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5157
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Determination_current_state_readiness_elementary_school_teachers_organize_educational_work_with_hyperactive_students.pdfВизначення сучасного стану готовності вчителів початкової школи до організації навчально- виховної роботи з гіперактивними учнями816.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.