Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5158
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКампов, Надія Семенівна-
dc.contributor.authorКасинець, Отокар Вікторович-
dc.contributor.authorЩур, І. Ф.-
dc.date.accessioned2020-03-13T08:21:02Z-
dc.date.available2020-03-13T08:21:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5158-
dc.descriptionКампов Н. С. Навчально-тематичні екскурсії та їх роль у професійному становленні майбутніх фахівців туризму / Н. С. Кампов, О. В. Касинець, І. Ф. Щур // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10)№Ч.1. - С.78-80en_US
dc.description.abstractУ статті розкриваються питання організації навчальних екскурсій у процесі підготовки майбутніх фахівців туризму і географії. Авторами обґрунтовується вагомість ролі та значення навчальних екскурсій; розкриваються організаційно-педагогічні умови, що сприяють ефективності організації цього процесу. Зазначено що, екскурсії сприяють розвитку спостережливості, духовних, етичних, інформаційних та інших пізнавальних рис майбутніх фахівців туризму, формують навички їх самостійної роботи.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectнавчальна екскурсіяen_US
dc.subjectфахівці туризмуen_US
dc.subjectметоди пізнанняen_US
dc.subjectметодика екскурсіїen_US
dc.subjectекскурсоводen_US
dc.subjectпізнавальна діяльністьen_US
dc.titleНавчально-тематичні екскурсії та їх роль у професійному становленні майбутніх фахівців туризмуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Educational-themed_excursions_and_their_role_professional_development_future_tourism_professionals.pdfНавчально-тематичні екскурсії та їх роль у професійному становленні майбутніх фахівців туризму713.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.