Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5170
Назва: Особливості професійної підготовки вчителів Данії та Норвегії
Автори: Граб, Мар’яна Василівна
Ключові слова: професійна підготовка педагогів
національна система освіти
навчальний заклад
Данія
Норвегія
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз структури освітньої системи Королівств Данії та Норвегії, визначено траєкторію професійної підготовки майбутніх фахівців в межах загальнонаціональної системи освіти та здійснено наукову розвідку інституційної системи професійної освіти усіх рівнів. Узагальнені результати наукового дослідження дали змогу визначити особливості системи професійної освіти педагогів Данії та Норвегії та обгрунтувати екстраполяції досвіду професійної підготовки майбутніх фахівців скандинавських країн у вітчизняну систему професійної освіти.
Опис: Граб М. В. Особливості професійної підготовки вчителів Данії та Норвегії / М. В. Граб // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С. 191-194
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5170
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_ of_ teacher_ training_ in _Denmark_ and_ Norway.pdfОсобливості професійної підготовки вчителів Данії та Норвегії737.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.