Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5170
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Граб, Мар’яна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-13T17:52:40Z | - |
dc.date.available | 2020-03-13T17:52:40Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5170 | - |
dc.description | Граб М. В. Особливості професійної підготовки вчителів Данії та Норвегії / М. В. Граб // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С. 191-194 | en_US |
dc.description.abstract | У статті проведено аналіз структури освітньої системи Королівств Данії та Норвегії, визначено траєкторію професійної підготовки майбутніх фахівців в межах загальнонаціональної системи освіти та здійснено наукову розвідку інституційної системи професійної освіти усіх рівнів. Узагальнені результати наукового дослідження дали змогу визначити особливості системи професійної освіти педагогів Данії та Норвегії та обгрунтувати екстраполяції досвіду професійної підготовки майбутніх фахівців скандинавських країн у вітчизняну систему професійної освіти. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | професійна підготовка педагогів | en_US |
dc.subject | національна система освіти | en_US |
dc.subject | навчальний заклад | en_US |
dc.subject | Данія | en_US |
dc.subject | Норвегія | en_US |
dc.title | Особливості професійної підготовки вчителів Данії та Норвегії | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Features_ of_ teacher_ training_ in _Denmark_ and_ Norway.pdf | Особливості професійної підготовки вчителів Данії та Норвегії | 737.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.