Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5175
Название: Іншомовна освіта у зарубіжних країнах: головні вектори української педагогічної історіографії
Авторы: Гарапко, Любов Іванівна
Ключевые слова: педагогічна наука
педагогічна компаративістика
історіографія педагогічної науки
зарубіжна освіта
іншомовна освіта
зарубіжні країни
лінгвістика
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено основні вектори і тенденції розвитку історіографії української педагогічної науки з вивчення іншомовної освіти у зарубіжних країнах. Показано, що предметне дослідження цієї проблеми розпочалося у другій половині 1990-х рр., у 2004 – 2007 рр. значно посилилася увага до її вивчення, за наступного десятиліття відбувся справжній бум у науковому осмисленні означеного феномену. Це зумовило розширення тематичного спектру досліджень та посилення їхньої міждисциплінарної спрямованості.
Описание: Гарапко Л. І. Іншомовна освіта у зарубіжних країнах: головні вектори української педагогічної історіографії / Л. І. Гарапко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч. 1. - С. 204-208
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5175
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Foreign_ language_ education_ in_ foreign_ countries_ the_ main_ vectors_ of_ Ukrainian_ pedagogical _historiography.pdfІншомовна освіта у зарубіжних країнах: головні вектори української педагогічної історіографії747.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.