Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5183
Назва: | Інтеграція в навчальній взаємодії |
Автори: | Щербан, Тетяна Дмитрівна Щербан, Ганна Вікентіївна |
Ключові слова: | навчальна взаємодія інтеграція синектика світогляд цілісність |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження присвячено проблемі застосування інтеграції в навчальній взаємодії. Включення інтеграційних механізмів у процес навчання уможливлює: для учнів – успішний інтелектуальний розвиток; для вчителя – успішний особистісно-професійний розвиток. За допомогою такого інноваційного методу навчання, як інтеграція, вчитель формує в учня такі вміння, як: формування цілісності світу; народження думки, почуттів та образів; об’єднання різних, несхожих елементів. Саме це дозволить зробити процес засвоєння нових знань більш продуктивним та розширити і поглибити уяву про цілісний світ. |
Опис: | Щербан Т. Д. Інтеграція в навчальній взаємодії / Т. Д. Щербан, Г. В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(19). - С. 182-184 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5183 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Integration_ in_ educational_ interaction.pdf | Інтеграція в навчальній взаємодії | 730.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.