Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5192
Название: Формування мотиваційного компоненту самоосвітньої діяльності майбутніх вихователів ЗДО
Авторы: Черепаня, Наталія Іванівна
Брецко, Ірина Іванівна
Русин, Надія Михайлівна
Ключевые слова: вихователі
мотиваційний компонент
самоосвітня діяльність
професійне зростання
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена проблемі формування мотиваційного компоненту самоосвітньої діяльності майбутніх вихователів ЗДО. Уточнено суть поняття «мотив». Авторами встановлено, що професійне зростання майбутнього фахівця характеризується можливістю інтенсивного розвитку його особистості; прагненням вирішувати свої життєво важливі проблеми і досягати конкретних цілей як навчальної, так і професійної діяльності. Розкрито мотиваційний компонент самоосвітньої діяльності майбутніх вихователів та види мотивації їх самоосвітньої роботи.
Описание: Черепаня Н. І. Формування мотиваційного компоненту самоосвітньої діяльності майбутніх вихователів ЗДО / Н.І. Черепаня, І. І. Брецко, Н.М. Русин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.108-112
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5192
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Formation_motivational_component_of_self-educational_activities_future_teachers_of_ZDO.pdfФормування мотиваційного компоненту самоосвітньої діяльності майбутніх вихователів ЗДО760.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.