Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5200
Назва: Підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін до професійної взаємодії засобами інтерактивних технологій навчання : моделювання педагогічного процесу
Автори: Томашевська, Мирослава Олегівна
Кобаль, Василь Іванович
Ключові слова: модель
професійна підготовка
педагогічні умови
професійна взаємодія
компоненти
принципи підготовки
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано та обґрунтовано структурно-функціональну модель підготовки майбутніх педагогів до професійної взаємодії на рівні “викладач-студент ” з використанням інтерактивних технологій навчання. Ключовими компонентами моделі визначено цілепрогностичний (включає мету та завдання), методологічний (розкриває всі методологічні підходи та охоплює принципи, на яких базується підготовка майбутніх педагогів ЗВО до професійної взаємодії), змістово-процесуальний (до цього компонента входять мотиваційний, когнітивно-комунікативний, професійно-рефлексивний складники) та діагностико-результативний (висвітлює критерії, рівні, показники готовності\ майбутніх викладачів до професійної взаємодії), які у взаємозв’язку та взаємовпливі забезпечують досягнення бажаного результату - сформовану готовність майбутніх викладачів до професійної взаємодії в умовах магістратури.
Опис: Томашевська М. Підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін до професійної взаємодії засобами інтерактивних технологій навчання : моделювання педагогічного процесу / М. Томашевська, В. Кобаль // Освітній простір України. - 2018. - Вип. 14. - С. 231-238
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5200
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE _TRAINING_ OF _FUTURE _LECTURERS_ OF_ THE _PEDAGOGICAL _DISCIPLINES.pdfПідготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін до професійної взаємодії засобами інтерактивних технологій навчання : моделювання педагогічного процесу1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.