Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5210
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПродан, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-03-19T22:48:14Z-
dc.date.available2020-03-19T22:48:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5210-
dc.descriptionПродан О. О.Аналіз структури самоусвідомлення особистості в процесі пізнання своїх психологічних характеристик / О. О. Продан // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2015. - № 1. - С. 322-331en_US
dc.description.abstractУ даній статті проаналізовані результати емпіричного дослідження особливостей самоусвідомлення особистості, в результаті яких виявлені особливості вольової саморегуляції студентів на першому та третьому зрізі дослідження. Виявлений тип відношення студентів до самих себе та інших людей. Проаналізовані рівні ергічності, пластичності, темпу та емоційності як властивостей темпераменту. Визначений рівень комунікативно-соціальної компетентності, особливості прояви психічних станів особистості студентів. Встановлені домінуючі рівні тривожності як стану (ситуаційна тривожність) і як особистісної властивості (особистісна тривожність). Визначені особливості самоактуалізації студентів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectсамоусвідомленняen_US
dc.subjectвольова саморегуляціяen_US
dc.subjectкомунікативно-соціальна компетентністьen_US
dc.subjectтривожністьen_US
dc.subjectсамоактуалізаціяen_US
dc.titleАналіз структури самоусвідомлення особистості в процесі пізнання своїх психологічних характеристикen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Analysis _of _the_ structure _of _self-awareness _of_ the_ individual_ in _the_ process_ of_ knowing_ their_ psychological _characteristics.pdfАналіз структури самоусвідомлення особистості в процесі пізнання своїх психологічних характеристик1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.