Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5219
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Катц, Еріка | - |
dc.contributor.author | Продан, Ольга Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Фунтікова, Наталія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-20T18:41:47Z | - |
dc.date.available | 2020-03-20T18:41:47Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5219 | - |
dc.description | Катц Е. Особливості навчання технічних прийомів баскетболу учнів початкових класів / Е. Катц, О. Продан, Н. Фунтікова // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2017. - Вип. 2(1). - С. 185-191 | en_US |
dc.description.abstract | У статті визначаються особливості навчання учнів молодшого шкільного віку технічних прийомів баскетболу. Для цього в статті проаналізовано особливості психофізіологічного та фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку; узагальнено результати досліджень про вплив спортивного устаткування з різними характеристиками на техніку виконання ігрових прийомів баскетболу дітьми різного віку. Проведений аналіз дав можливість: визначити основні складові, які визначають успішність засвоєння технічних прийомів баскетболу. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | баскетбол | en_US |
dc.subject | учні початкових класів | en_US |
dc.subject | технічні прийоми | en_US |
dc.subject | морфологічними характеристиками | en_US |
dc.subject | спортивне обладнання | en_US |
dc.title | Особливості навчання технічних прийомів баскетболу учнів початкових класів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Features _of _training _of_ techniques_ of_ basketball_ of _elementary_ school_ students.pdf | Особливості навчання технічних прийомів баскетболу учнів початкових класів | 821.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.