Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5234
Назва: | Міжпредметні зв'язки на уроках у початковій школі: від теорії до практики |
Автори: | Лавренова, Марія Василівна Лалак, Наталія Володимирівна Пеняк, В. С. |
Ключові слова: | інтеграція міжпредметні зв’язки початкова школа літературне читання «Я у світі» |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслюється актуальність проблеми інтеграції змісту і форм навчання молодших школярів. Зʼясовано, що першим рівнем інтеграції науковці виокремлюють інтеграційні взаємодії на рівні редукції, які здійснюються у формі міжпредметних зв’язків. Міжпредметна інтеграція спрямована на посилення інформаційного змісту та емоційне збагачення сприймання, мислення і почуттів учнів. Авторами проведено ретроспективний аналіз поняття «міжпредметна інтеграція» і проілюстровано використання міжпредметних зв’язків на уроках «Я у світі» та літературного читання в початковій школі. |
Опис: | Лавренова М. В. Міжпредметні зв'язки на уроках у початковій школі: від теорії до практики / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, В. С. Пеняк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.2. - С.60-63 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5234 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Cross-curricular_connections_in_primary_school_lessons_from_theory_to_practice.pdf | Міжпредметні зв'язки на уроках у початковій школі: від теорії до практики | 735.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.