Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5244
Title: | Психологічні особливості навчальної мотивації підлітків |
Authors: | Щербан, Тетяна Дмитрівна Гоблик, Володимир Васильович Щербан, Ганна Вікентіївна |
Keywords: | мотив мотивація навчальний мотив навчальна діяльність успішність у навчальній діяльності підліток |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | Успіх у навчальній діяльності підлітка пов’язаний не тільки із розумінням підлітка щодо вагомості сприйнятих знань, але і від його зацікавленості та вмотивованості щодо їх отримання. Вивчення мотиваційних переваг у навчанні, аналіз цілей та потреб учнів, виявлення мотивуючих та демотивуючих чинників, а також пошук найбільш дієвих методів мотиваційного впливу на зазначену категорію осіб є вельми актуальним завданням в умовах сучасної освіти. Проведено емпіричне дослідження психологічних особливостей мотивації навчання підлітків. Аналіз отриманих результатів дозволив виокремити основні психологічні особливості навчальної мотивації. Результати діагностування порівнювалися з успішністю учнів, тобто з оцінками вчителів. Виявлена пряма залежність навчальної мотивації та успішності у навчанні. Дослідження підтвердило необхідність розвитку мотиваційної сфери підлітків, з метою покращення їх навчальної успішності. |
Description: | Щербан Т. Д. Психологічні особливості навчальної мотивації підлітків / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, Г. В. Щербан// Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2019. – Випуск 2(10). – Ч.2. – С.100-104 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5244 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Psychological_features_of_educational_motivation_of_adolescents.pdf | Психологічні особливості навчальної мотивації підлітків | 710.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.