Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5258
Title: Напрями формування сучасної маркетингової стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу
Authors: Гоблик-Маркович, Надія Михайлівна
Keywords: маркетингова стратегія
готельно-ресторанний бізнес
Issue Date: 2018
Publisher: МДУ
Description: Гоблик-Маркович Н. М. Напрями формування сучасної маркетингової стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу / Н.М. Гоблик-Маркович // Перспективи розвитку готельно-ресторанної індустрії України: теорія, практика, інновації розвитку : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (21 березня 2018 року). – Мукачево, 2018. – С.9-10
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5258
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Directions_of_formation_of_modern_marketing_strategy_of_development_of_the_enterprises_of_hotel_and_restaurant_business.pdfНапрями формування сучасної маркетингової стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу753.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.