Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/529Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гладинець, Наталія Юріївна | - |
| dc.contributor.author | Петрина, В.В. | - |
| dc.date.accessioned | 2017-11-29T08:35:19Z | - |
| dc.date.available | 2017-11-29T08:35:19Z | - |
| dc.date.issued | 2014-11-25 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/529 | - |
| dc.description | Гладинець, Н. Ю. Розвиток вищої освіти в Закарпатській області: тенденції та перспективи / Н. Ю. Гладинець, В. В. Петрина // ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю" (м.Мукачево, 25 листопада 2014 р.). - С.303-306 | en_US |
| dc.description.abstract | Становлення нової господарської системи вносить докорінні зміни в наше уявлення про пряму залежність між «обсягом виробництва» і реальним потенціалом економіки, перш за все, за рахунок підвищення ролі освіти. Знання мають можливість примножувати результати господарської діяльності значно ефективніше, ніж будь-який інший виробничий фактор. На зміну традиційній діючій концепції конкурентоспроможності держави, орієнтованій на обсяги, питому вагу та темпи зростання ВВП, приходить поняття перспективної конкурентоспроможності, яка визначається рівнем розвитку освіти в країні. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.subject | розвиток вищої освіти в Закарпатській області | en_US |
| dc.title | Розвиток вищої освіти в Закарпатській області: тенденції та перспективи | en_US |
| dc.type | Thesis | en_US |
| Appears in Collections: | Тези доповідей | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 14_Hladynets.pdf | Розвиток вищої освіти в Закарпатській області: тенденції та перспективи | 358.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.