Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/53
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2007-07-19T07:01:01Z | - |
dc.date.available | 2007-07-19T07:01:01Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.issn | 2078-2128 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/53 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості формування емпатійного уя в л ен н я вчителя щодо учня. Емпатійне ставлення педагога до школяра опосередковане певною концепцією особистості, яка детермінується сукупністю засвоєних ним відповідних наукових уявлень, вікових, соціальних, статевих, професійних та інших стереотипів, аналізом результатів власної практики взаємодії з учнями та іншими людьми тощо. У статті представлені і результати експериментального дослідження психологічних особливостей емпатійного ставлення вчителя до учня, і система вправ розвитку емпатії педагога. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | емпатія | en_US |
dc.subject | емпатійне ставлення | en_US |
dc.subject | модель учня | en_US |
dc.subject | навчальні взаємини | en_US |
dc.subject | навчальне спілкування | en_US |
dc.subject | емпатійні властивості | en_US |
dc.subject | емпатійні моделі | en_US |
dc.title | Психологічні особливості формування у вчителя емпатійного ставлення до учня | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
02_Shcherban.pdf | Психологічні особливості формування у вчителя емпатійного ставлення до учня | 201.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.