Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/53
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2007-07-19T07:01:01Z | - |
dc.date.available | 2007-07-19T07:01:01Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.issn | 2078-2128 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/53 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості формування емпатійного уя в л ен н я вчителя щодо учня. Емпатійне ставлення педагога до школяра опосередковане певною концепцією особистості, яка детермінується сукупністю засвоєних ним відповідних наукових уявлень, вікових, соціальних, статевих, професійних та інших стереотипів, аналізом результатів власної практики взаємодії з учнями та іншими людьми тощо. У статті представлені і результати експериментального дослідження психологічних особливостей емпатійного ставлення вчителя до учня, і система вправ розвитку емпатії педагога. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | емпатія | en_US |
dc.subject | емпатійне ставлення | en_US |
dc.subject | модель учня | en_US |
dc.subject | навчальні взаємини | en_US |
dc.subject | навчальне спілкування | en_US |
dc.subject | емпатійні властивості | en_US |
dc.subject | емпатійні моделі | en_US |
dc.title | Психологічні особливості формування у вчителя емпатійного ставлення до учня | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
02_Shcherban.pdf | Психологічні особливості формування у вчителя емпатійного ставлення до учня | 201.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.