Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/53
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2007-07-19T07:01:01Z-
dc.date.available2007-07-19T07:01:01Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.issn2078-2128-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/53-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості формування емпатійного уя в л ен н я вчителя щодо учня. Емпатійне ставлення педагога до школяра опосередковане певною концепцією особистості, яка детермінується сукупністю засвоєних ним відповідних наукових уявлень, вікових, соціальних, статевих, професійних та інших стереотипів, аналізом результатів власної практики взаємодії з учнями та іншими людьми тощо. У статті представлені і результати експериментального дослідження психологічних особливостей емпатійного ставлення вчителя до учня, і система вправ розвитку емпатії педагога.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectемпатіяen_US
dc.subjectемпатійне ставленняen_US
dc.subjectмодель учняen_US
dc.subjectнавчальні взаєминиen_US
dc.subjectнавчальне спілкуванняen_US
dc.subjectемпатійні властивостіen_US
dc.subjectемпатійні моделіen_US
dc.titleПсихологічні особливості формування у вчителя емпатійного ставлення до учняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
02_Shcherban.pdfПсихологічні особливості формування у вчителя емпатійного ставлення до учня201.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.