Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5441
Название: Особливості використання маркетингових заходів покращення конкурентоспроможності підприємств в Україні
Авторы: Бора, Наталія Юріївна
Бундзяк, Л. В.
Ключевые слова: маркетингові заходи
конкурентоспроможність підприємств
Дата публикации: 2017
Издательство: МДУ
Описание: Бора Н. Ю. Особливості використання маркетингових заходів покращення конкурентоспроможності підприємств в Україні / Н.Ю. Бора, Л.В. Бундзяк // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 23 листопада 2017 року) / гол. ред. М.В. Реслер. – Мукачево, 2017. – С.299-301
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5441
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Features_of_the_use_of_marketing_measures_to_improve_the_competitiveness_of_enterprises_in_Ukraine.pdfОсобливості використання маркетингових заходів покращення конкурентоспроможності підприємств в Україні654.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.