Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5442
Title: Роль та значення маркетингової цінової політики в процесі діяльності підприємств в сучасних умовах
Authors: Бора, Наталія Юріївна
Фекете, Т.А.
Keywords: маркетингова цінова політика
діяльність підприємств
Issue Date: 2017
Publisher: МДУ
Description: Бора Н.Ю. Роль та значення маркетингової цінової політики в процесі діяльності підприємств в сучасних умовах / Н.Ю. Бора, Т.А. Фекете // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 23 листопада 2017 року) / гол. ред. М.В. Реслер. – Мукачево, 2017. – С.302-304
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5442
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
The_role_and_importance_of_marketing_pricing_policy_in_the_process_of_enterprise_activity_in_modern_conditions.pdfРоль та значення маркетингової цінової політики в процесі діяльності підприємств в сучасних умовах654.73 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!